FRÅGOR OCH SVAR

Betalning av din fasta båtplats

  • Har du en båtplats i någon av Västerås Stads hamnar så finns den kopplad till dig via e-post eller personnummer.

  • Genom att logga in uppe i högra hörnet och bekräfta din e-postadress som du uppmanas fylla i, så kommer din båtplats automatiskt upp under "Mitt konto", där kan du välja att betala eller säga upp din båtplats.

Hyra av ny båtplats

  • För dig som önskar hyra en ny båtplats, klicka på "Boka båtplats" här ovan i menyn och följ anvisningarna. När ni betalat för en båtplats så har ni också förtur till denna kommande säsonger, information skickas på e-post och sms när det är dags att betala för en ny säsong.

Byte av båtplats

  • För dig som önskar byta en befintlig båtplats under säsong. Kontakta först oss på Västerås stad. Maila till fritidsbatshamnar@vasteras.se

Behöver du en grindnyckel till din brygga?

Felanmälning och problem vid båtplats

  • Målsättning är att våra fritidsbåtshamnar i Västerås Stad ska upplevas som hela, rena och trygga. Som båtägare, medborgare och besökare uppmanas du därför att lämna synpunkter eller anmäla fel.
    Maila felanmälan eller synpunkter till : fritidsbatshamnar@vasteras.se
Västerås Stad
Stadshuset
Västerås
Betal och bokningssystem från Hamnsystem.se